لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
روگانی روی خط گلزنی ، ایگوایین طلسم را شکست

روگانی روی خط گلزنی ، ایگوایین طلسم را شکست

نمایشی بی رنگ از یووه که چند لحظه ی زیبا رویش پاشیده شده بود کافی بود تا یوونتوس پیروزی 2‐0 برابر دیناموزاگرب را کسب کند و به صدر گروهش در لیگ قهرمانان برود.

 

کروات ها تصمیم گرفته بودند که از بازیکنان جوانشان بهره بگیرند، امیدوار بودند اراده و عزم آن ها تفاوت ایجاد کند. با این حال، با اینکه بسیاری از آن ها آینده دار به نظر می رسیدند، واضح است که سطح لیگ قهرمانان اروپا برای تیمی که تمام 6 بازی اش در دور گروهی را باخته هیچ گلی نزده و 15 گل هم دریافت کرده است.

 

یوونتوس با انگیزه ی کم و بدون هیچ عجله ای بازی کرد و نمی توانست حرکت هماهنگی انجام دهد. آنها به کندی توپ را به گردش در می آوردند و گل اولشان باعث باز شدن بازی شد و گل دوم کار بازی ای که قرار بود یکی از آسان ترین بازی های فصل بود را تمام کرد.

 

نکات مثبت

 

هیچ نکته ای مثبت ت از بازگشت پائولو دیبالا از مصدومیت نیست. این مهاجم تازه دقیقه ی 80 وارد بازی شد، اما در همان 10 دقیقه 3 شوت زد و با فرارها، هوش، انگیزه و دیدش به دفاع حریف آسیب زد. با فرم فوق العاده ی ماریو مانژوکیچ که تمام تلاشش را در تمام نقاط زمین می کند، شاید به زودی رویای یووه از یک خط حمله ی درخشان به واقعیت تبدیل شود.

 

نکات منفی

 

اگرچه که تصمیم گیری های خوان کوادرادو و موقعیت سوزی های لمینا کلافه کننده بود، اما یوونتوس به حضور هر دوی این بازیکنان نیاز دارد. اما این حرف را دیگر نمی توان در مورد کوادو آساموا زد، او دیگر نمی توان در این سطح تاثیر گذار باشد. او خسته و گیج به نظر می رسد و به راحتی محو می شود، شاید زمانش رسیده باشد که این خدمتگذار وفادار به دنبال مکان جدیدی بگردد.

 

نمره ی مربی از 10:

 

6

 

مکس آلگری با وجود این همه غایب، کاری که می توانست برای تامین استحکام تیمی انجام دهد، انجام داد. با این حال او باید تلاش کند تا به یوونتوس بیاموزد چطور وقتی نیاز است به جای پاس کاری کند توپ و انتظار برای موقعیت گلزنی، کاراتر و هماهنگ تر مانور بدهد.

 

نمرات بازیکنانی که بیشتر از 20 دقیقه در زمین بوده اند:

 

نتو: 6

 

یک جفت دستکش بیکار در انتهای زمین! اجازه داشت که خیلی راحت بازی را نگاه کند چرا که تیم حریف به ندرت حمله می کرد.

 

آساموا: 5

 

چند پاس کلیدی داد، اما سانترهایش مشکل داشت. او دیگر در سطح مناسبی از بازی قرار ندارد، بارها و بارها به نظر می رسید اصلا در باغ نیست.

 

بن عطیه: 6

 

به ندرت نیاز به دفاع پیدا کرد، اما دن عطیه آرام، متمرکز و با برازنده بود.

 

روگانی: 7

 

یک بار دیگر با سر گل زد، این بازیکن جوان با خونسردی، هوش و مهم تر از همه با تعصب بازی می کند. او سزاوار این است که برای به کار گرفته شدن در پست بونوچی مورد اعتماد قرار گیرد.

 

اورا: 6

 

باعث استحکام تیم شد، اما به ندرت لحظات درخشانی از او دیدیم. در دفاع بهتر از حمله است.

 

کوادرادو: 6

 

سرعتش این قدرت را دارد که تفاوت ایجاد کند، اگرچه تماشای دریبل های او خوشحال کننده است، اما این وینگر باید بهتر بازیخوانی کند، توپ را زودتر پاس بدهد و به دنبال هم تیمی هایی که موقعیت بهتری دارند بگردد.

 

لمینا: 6

 

او در پست سامی خدیرا، می تواند فرارهای به موقع به درون محوطه انجام دهد و قدرت بدنی و قوتش را نشان دهد. بسیار خوب بازی کرد، ای کاش می توانست بهتر شوت پایانی را بزند.

 

مارکیزیو: 6

 

پاس های خوبی ارسال کرد و به پوشش دفاعی کمک کرد و ریتم بازی را تنظیم کرد. او کسی است که به تیم تعادل می دهد.

 

پیانیچ: 6

 

فرصت فوق العاده ای را برای گلزنی از دست داد. بازی در پست ترکوارتیستا به نفع او است، او می تواند به بازی در عمق کمک کند و به خوبی جاگیری کند تا خطرساز باشد، اما نتوانست مثل بازی با آتالانتا خطرساز باشد.

 

ایگوایین: 6

 

واضح بود که اعتماد به نفسش کم شده است. او معمولا به غریضه اش برای گلزنی تکیه می کند، اما او به خودش شک داشت و برای تصمیم گیری دچار تردید می شد. او بالاخره گل زد و زیبا هم بود، امیدواریم که این گل به این مهاجم کمک کند تا مرگ آوری اش برابر دروازه را بازیابی کند.

 

مانژوکیچ: 7

 

او فرم خارق العاده ای دارد. این بازیکن کروات عالی دفاع کرد و پاس فوق العاده ای داد که پیانیچ باید گل می کرد. حرکات او خیلی بهتر شده است، بی رحمانه محض خاطر تیم و پیروزی تلاش می کند.

 

یوونتوسی ها از بازگشت دیبالا خیلی خوشحال شده اند.

 

تعویضی ها:

 

استورارو: ―

 

وقتی به زمین آمد که پیروزی یوونتوس مسجل شده بود. توانست کارهای لازم را انجام بدهد، اما کار خاصی از او خواسته نشده بود.

 

دیبالا: ―

 

هنوز مدت زیادی در بازی نبود، اما به سرعت توانست خود را به گلزنی نزدیک کند، او توانست خطرساز شود. 3 شوت در 10 دقیقه، جای او واقعا خالی بود.

 

هرنانس: ―

 

تنها چند دقیقه در بازی بود.

 

مینا روزکی ― ESPNFC


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: